000 | 01227nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131210s2009 sp d glg | ||
017 | _aC 1536-2009 | ||
020 | _a9788493660772 | ||
080 | 1 | _a869 | |
100 |
_aLopo, Santiago _eaut _914238 |
||
245 | 0 |
_aGame over _c/ Santiago Lopo |
|
250 | _a1 ed | ||
260 |
_aCesuras, A Coruña _b:Biblos Clube de Lectores _c,2009 |
||
300 |
_a101 p _b:il _c;20cm |
||
520 | 3 | _aUn profesor universitario recibe como agasallo un xogo de ordenador chamado Parallel City. Aos poucos, o xogo absórbeo e a súa vida cotiá comeza a padecer as consecuencias. Axiña, o profesor Carro terá problemas para diferenciar a realidade da ficción, sobre todo cando as súas andanzas no mundo virtual sufren un xiro inesperado. Game Over mestura intriga, retranca e unha visión de futuro sobre as dimensión que detrás do ordenador nos evoca a vella metáfora do espello de Alicia. | |
521 | _aESO34 | ||
650 |
_aMisterio _9414 |
||
650 |
_aNovas tecnoloxías _910569 |
||
650 |
_aAdiccións _990718 |
||
650 |
_aValores _990719 |
||
700 |
_aFernández, Norberto _eill _9386 |
||
997 |
_e3 _dValidado |