000 | 02147nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 240323s2024 sp e|| 000 0 spa c | ||
017 | _aB 3170-2024 | ||
020 | _a9788411002264 | ||
080 | _a37.04-053 | ||
080 | _a316.644-053:004 | ||
080 | _a028 | ||
100 | 1 |
_aDesmurget, Michel _eaut _947323 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMás libros y menos pantallas _b: cómo acabar con los cretinos digitales _c/ Michel Desmurget; traducción de Lara Cortés Fernández. |
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aBarcelona _b: Península _c, 2024. |
||
300 |
_a492 p. _c; 22 cm. _b: Rústica con lapelas |
||
520 | 3 | _aQue lean! É importante que os nenos e as nenas lean libros en papel. Que se mergullen neles e que debuxen, subliñen e dobren as súas páxinas. Que atesouren libros, que acudan ás bibliotecas e que asistan a clase sen artefactos tecnolóxicos fronte a eles. Centos de estudos demostran que a lectura por pracer ten un impacto único na aprendizaxe cognitiva dos nenos. Fomenta a linguaxe, os coñecementos xerais, a creatividade, a atención, a escritura, a expresión oral, a autocomprensión e a empatía. Non hai ferramenta máis útil para o desenvolvemento cerebral que un libro. Fronte aos efectos desastrosos das pantallas, Michel Desmurget, un dos neurocientíficos de referencia neste campo e a voz que máis tempo leva alertando dos efectos perniciosos das pantallas no cerebro infantil, propón un enfoque optimista con solucións concretas para evitar que os nosos fillos e fillas convértanse en cretinos dixitais. Este libro dirixido a pais e mestres proporciona información para comprender o impacto da lectura no desenvolvemento intelectual, emocional e social dos nenos, e daralles ferramentas para cultivar o hábito da lectura na súa educación. | |
650 | 4 |
_aSociología de la educación _9119501 |
|
650 | 7 |
_aSocioloxía da educación _9106522 |
|
650 | 4 |
_aTecnología y niños _9119842 |
|
650 | 7 |
_aTecnoloxía e nenos _9204454 |
|
650 | 7 |
_aLectura _9146 |
|
650 | 4 |
_aDesarrollo cognitivo _9176151 |
|
650 | 7 |
_aDesenvolvemento cognitivo _9176153 |
|
700 | 1 |
_aCortés Fernández, Lara _etrl _9108861 |