000 02147nam a2200289 i 4500
997 0 0 _e2
008 240323s2024 sp e|| 000 0 spa c
017 _aB 3170-2024
020 _a9788411002264
080 _a37.04-053
080 _a316.644-053:004
080 _a028
100 1 _aDesmurget, Michel
_eaut
_947323
245 1 0 _aMás libros y menos pantallas
_b: cómo acabar con los cretinos digitales
_c/ Michel Desmurget; traducción de Lara Cortés Fernández.
250 _a1ª ed.
260 _aBarcelona
_b: Península
_c, 2024.
300 _a492 p.
_c; 22 cm.
_b: Rústica con lapelas
520 3 _aQue lean! É importante que os nenos e as nenas lean libros en papel. Que se mergullen neles e que debuxen, subliñen e dobren as súas páxinas. Que atesouren libros, que acudan ás bibliotecas e que asistan a clase sen artefactos tecnolóxicos fronte a eles. Centos de estudos demostran que a lectura por pracer ten un impacto único na aprendizaxe cognitiva dos nenos. Fomenta a linguaxe, os coñecementos xerais, a creatividade, a atención, a escritura, a expresión oral, a autocomprensión e a empatía. Non hai ferramenta máis útil para o desenvolvemento cerebral que un libro. Fronte aos efectos desastrosos das pantallas, Michel Desmurget, un dos neurocientíficos de referencia neste campo e a voz que máis tempo leva alertando dos efectos perniciosos das pantallas no cerebro infantil, propón un enfoque optimista con solucións concretas para evitar que os nosos fillos e fillas convértanse en cretinos dixitais. Este libro dirixido a pais e mestres proporciona información para comprender o impacto da lectura no desenvolvemento intelectual, emocional e social dos nenos, e daralles ferramentas para cultivar o hábito da lectura na súa educación.
650 4 _aSociología de la educación
_9119501
650 7 _aSocioloxía da educación
_9106522
650 4 _aTecnología y niños
_9119842
650 7 _aTecnoloxía e nenos
_9204454
650 7 _aLectura
_9146
650 4 _aDesarrollo cognitivo
_9176151
650 7 _aDesenvolvemento cognitivo
_9176153
700 1 _aCortés Fernández, Lara
_etrl
_9108861